Zgłaszanie żądań związanych z realizacją praw
Wniosek dotyczący realizacji praw można złożyć:
− w formie pisemnej na adres:
Centrum Handlowe Szembeka Sp. z o.o.
Zamieniecka 80, 04-158 Warszawa
- drogą e-mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jeżeli uznamy, że nie jesteśmy w stanie zidentyfikować osoby składającej wniosek na podstawie dokonanego zgłoszenia, zwrócimy się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje, które nam to umożliwią.
Wniosek może być złożony osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika (np. członka rodziny). Ze względu na bezpieczeństwo danych zachęcamy do posługiwania się pełnomocnictwem w formie poświadczonej przez notariusza lub upoważnionego radcę prawnego bądź adwokata, co istotnie przyspieszy weryfikację autentyczności wniosku.
Odpowiedź na zgłoszenie udzielamy niezwłocznie, a w uzasadnionych przypadkach np. zawiłość prawy, może wydłużyć termin udzielenia odpowiedzi do 30 dni od dnia jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu poinformujemy wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia.
Odpowiedź udzielana jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej, chyba, że wniosek został złożony drogą e-mailową lub zażądano przekazania odpowiedzi w formie elektronicznej.
Zasady pobierania opłat
Postępowanie w sprawie składanych wniosków, co do zasady jest nieodpłatne. Jednakże, jeśli wykażemy, że żądanie wnioskodawcy jest ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne w szczególności ze względu na swój ustawiczny charakter, możemy:
− do wysokości kosztu udzielenia odpowiedzi lub
− odmówić podjęcia działań w związku z wniesionym żądaniem.
W razie kwestionowania decyzji o nałożeniu opłaty wnioskodawca, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.